back for a little while!



HEJ, gud vad jag har saknat detta! Nu kanske ni tänker och tror att jag är tillbaka igen, men nja inte dierkt jag hade en stund över och tänkte jag skulle skriva lite om vad jag gjort och hänt med Hine de senaste dagarna. Var så bloggsugen så hehe aahh. Eftersom Hanna fortfarande bloggar så kanske jag slänger in ett litet inlägg ibland när jag får en stund över, så ni får veta lite ifrån mig fortfarande;) 
 
Dem senaste dagarna har jag haft fullt upp faktiskt, var på ULLARED från torsdag till fredag, asså BIG like till det, loooove it. Så ja det blev en del saker därifrån till mig och Hine. Han fick blandannat ett as grymt träns! Men den andra tiden har jag mest tillbringat i stallet. Och sen några dagar nu i veckan var det ju as härligt väder så då låg jag mest i vårt andra hus på bryggan och solade och badade med vänner. 
 
 
Hine har vi flyttat till ett annat grymt stall bara några veckor nu tills inflyttningen 1 september på anläggningen. Han trodde han kom till paradiset när vi flyttade honom. Det är så mysigt där och han har fått en as bra hage, lite smågräs så han kan gå och plocka och äta lite hela tiden utan att gå upp lixom. Men ändå fodra honom. Han har en egen box så han kan stå inne på nätterna, Jättebra ridställen, kan galoppera på stora ängar, hoppa i en padock,  kan bada med hästarna, har 5 min att skritta upp till min tränares stall och ridhus och ja så sjukt mysigt! Och hine verkligen trivs och jag med! Tror det kommer bli roligare att flytta in på den stora anläggningen igen när man varit borta där ifrån ett tag ;) 
Om en vecka så drar jag på träningsläger med Hine och en ponny till som jag ska ha med och träna. Den ponnyn är så mysig och rolig att rida så jag ser verkligen fram emot detta, Och det ska bli så roligt att träffa mina tävlingskompisar igen! Och Hine ska få hårdträning! ;) 
 
Lite dagen planer får ni också ;) 
Hine ska tränas i deras padock, ska göra öppna, sluta, förvänd sluta och mycket skolor för det är då han kommer igång som bäst. Ska även ut och mocka ut boxen på anläggningen och fixa lite där så boxen hinner ''luftas" tills vi kommer tillbaks igen. Senare ikväll så ska jag och några vänner hyra film och  Ben & Jerry`s, världens gooodaste glass!!  
 
Men VI hörs om ett tag igen, Ha det bra så länge min fina! <3 
/Mimmi 
 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!