10 saker du inte visste om mig



  • Jag har fobi för ormar.
  • Jag äter 24/7 och blir nästan aldrig mätt.
  • Jag är inte alls kräsen när det gäller mat, kan äta nästan allt.
  • Jag har dom senaste månaderna fått väldigt bra självförtroende i ridningen, något jag verkligen inte haft tidigare.
  • Jag har svårt att lita på människor och "släppa in" dom på riktigt i mitt liv.
  • Jag tycker för det mesta att det är otroligt tråkigt att trava, hade helst hoppat över den delen helt i mina ridpass. Men det gör jag självklart inte!
  • Jag är väldigt klumpig.
  • Jag krossade armbågen när jag trillade av min shettis när han stod still för några år sen
  • Jag tycker det är roligare att rida häst än ponny
  • Jag håller i hopplektionerna på ridskolan där vi står med lilleman och har gjort det i snart ett år.
/hanna

 

 



  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!