Tisdag



Börjar få lite ångest nu.. Skolan börjar på fredag! Fast det ska ändå bli kul att träffa alla igen! Men alla läxor och allt, men jaja tror det kommer bli bra ändå. Vi ska få ny mentor, idrottlärare och engelska lärare för våra förra gick i pansion typ. Så är lite spänd på vilka det kommer bli, men det blir säkert också bra tror jag. 
 
Hine skulle egentligen tränas för Madde ikväll men vi vet inte ännu om det blir så, om det inte blir så så ska jag rida en lite lungnare pass idag, mest låg form och lösgöra inte kräva så mycket. 
 
Nu är det också klart att jag ska vara med i laget i ponnyallsvenskan, första omgången är redan nu den 8 september, tycker det är sjukt roligt att rida i lag också, när sammanhållingen är bra så är det sjuuuukt roligt!  2010 tog vi silver! så nu kööööör vi! Och vi har bästa coatchen med! :D Jag har också satt upp mål för dessa 3 omgångarna, att den mesta fokusen ska vara på att jag ska få bra poäng på min sits, eftersom det är det som jag mest jobbar med nu. 
 
Kommer kanske ett lite "roligare" inlägg senare sen om jag hinner, vi ses puss  ❤
/Mimmi
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!