@ the dator



Äntligen har jag tid att sätta mig vid datorn. Sitter just nu i mitt NYA rum och chillar med go musik, och smsa en del ;)
Idag så var jag hos Hine i morse och borstade och mös med honom, kungen själv! Hine ska ju vila nu hela helgen då han måste vila upp sig en del, han har inte fått vila på ett tag, och nu efter hårda träningar varje dag på träningslägret. goponny<3 
Var hos min tränare och fick ett träningsupplägg med axeln, vilket är skit bra! så nu kör vi hårt med det! 
Kvällen har jag spenderat med hela min familj, nyss var vi ute och gav hästarna kvällsmat <3
Imorgon så är det städdag på anläggningen, och ska även prata lite extra med min kusin då jag ska hänga med henne på tävling och hjälpa henne på söndag, Hon som gästbloggade för mig när jag var på sm:et i vetlanda ni vet?    Dem har verkligen utvecklats sen första början, något så grymt mycket! Vet att du läser bloggen Linnea, och du är världens goaste kusin, love ya! 
 
/ Mimmi 
 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!