saker du nog inte visste...



...Jag får väldigt lätt dåligt samvete, även när jag kanske inte borde. Har även väldigt svårt att säga nej.
 
...Jag äv väldigt lugn i mig själv och blir sällan eller aldrig stressad, väldigt skönt faktiskt!
 
...Jag är världens tidsoptimist
 
...Jag är vääääääldigt morgontrött. Antingen så säger jag ingenting på morgonen eller så skriker jag åt allt och alla, haha!
 
...Det värsta jag vet är falukorv, kan verkligen inte äta det, usch!!
 
...Kan lätt trycka i mig en hel ben & jerry själv på typ en halvtimme utan problem. Har verkligen inget stopp!
 
...När jag var lite yngre hade jag koll på ALLT. Skolarbeten,papper,tider,saker osv. Precis allt! Nu är jag helt tvärt om. Har noll koll på saker och kommer alltid på allt i sista sekund.
 
/hanna


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!