No time



Har lite dåligt samvete för min dåliga uppdatering de senaste dagarna, men har verkligen inte haft tid. Har spenderat all min tid i stallet eller med underbara vänner!
 
Imon åker Lilleman och jag iväg och tävlar iallafall! :D Vi rider bara en klass då han ska träna dressyr på söndag (haha ja ni läste rätt!) och sen går han meeting nästa vecka så vill inte att han ska hoppa för mycket, vill bara ut och hoppa någon klass för att känna på honom nu när vi inte tränar något.
 
Förövrigt har har han gått riktigt bra de senaste dagarna och jag är så nöjd med honom! Ska dock bli skönt att träna lite dressyr på söndag då jag verkligen behöver någon som pressar oss det där lilla extra i markarbetet just nu för att komma vidare.
 
Jag vet att sånhär uppdatering är svintrågig att läsa men jag lovar verkligen att bli bättre!
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig i min sköna säng och ladda upp inför morgondagen, sovgott godingar!
puss♥
/hanna
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!