myskväll



Har kollat på film och nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och rensar bilder på min brors dator, tror att jag strax ska sätta igång någon säsong av one tree hill!
lite mysig kväll faktiskt, fast börjar bli lite rastlös, haha! har verkligen inte tålamod att vara still länge, speciellt inte när jag är själv.
 
Morgondagens planer är iallafall att jag ska ta en riktig sovmorgon sen tänkte jag ta och rida antingen en eller två ponnysar om jag hinner innan lilleman ska dressyr tränas och  sen kommer kvällen spenderas med vänner, toppendag!
 
blev ett sånt där onödigt tråk-inlägg nu som egentligen är sjukt ointressant att läsa men kännde för att blogga men visste inte om vad så fick bli ett sånthär inlägg.
hoppas ni har en fin kväll iallafall!♥
 
/hanna


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!