Hines ridpass mm.



 Hine reds som sagt i padocken och skrittades av på grusväg + asfalten. Red honom mest i låg form hela passet, Han var ändå helt ok, inte jättebra men det gick inte skit heller så typ mitt imellan. FAST galoppen i slutet var sådär wow galopp, asså gud då blev han så lätt att rida och arbetsvillig! Så är väldigt nöjd med slutet av galoppen, sitsen är redan mycket bättre, skönt att se att allt slit ger resultat, ska få hjälp av min tränare någon gång nästa vecka efter träningslägret, då hon ska ge mig många övningar som jag kan göra för att få tillbaka höger axel. Satsar stenhårt med sitsen nu, den ska bli perfekt! så är det. 
 
Imorgon åker jag till stallet vid 8, vi ska vara hos min tränare vid kvart i 9 eller 9. Antagligen så rider vi första ridpasset redan då på morgonen. åh taggad jaaa! 
Tyvärr så kommer jag inte alls kunna blogga så mycket från söndag-onsdag. Kommer inte att ha tid, kommer vara igång heeela dagarna och så. Kanske kommer in ett inlägg någon kväll om hur allt gått med träningarna och vad vi gjort och så. Kan inte alls lova något men jag tror det kommer något iallafall ;) 
Men ni får ha det så bra så länge puss ♥ 
/Mimmi
 
efter ridpasset idag, tröööött & fiin ponni 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!