hemma



Hej! Jag vet att det har varit kass updatering här den senaste tiden men jag tror både jag och Hanna har haft fullt upp. Jag har iallafall sovit hos min kompis som har stallet där Hine står hela helgen. Så jag har spänderat den mesta av tiden med Hine, mys. Vi tog jättefina bilder! som jag kommer få förhopnningsvis nästa vecka. Så ni får vänta ett tag till. 
I förgår så red jag Hine i padocken, han var väldigt fin och sammarbetsvillig! Gjorde många övergångar, enkla byten och sen fick han galoppera på vissa sträckor och jisses vad han ökade! red i ca 40 min. Med mest galopparbete, traven var också himla fin och jag känner verkligen att sitsen också blivit mycket bättre! så himla glad för det! finfina ponny! Igår red jag en lungt pass med mest skritt, och idag har jag planerat att han ska intervalltränas på fältet. Hoppas på att han ska vara så frammåt på att som i förgår! 
/Mimmi
 
 
Min snygga ponny 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!