Godmorgon



Godmorgon på er, sitter just nu vid datorn och lyssnar på musik, känner mig ganska seg idag men det går väl säkert över.  
 
Igår så tränade jag Hine i padocken, han var samarbetsvillig igår med och det kändes väldigt bra, Han var lite stark tyckte ja, vilket var väldigt märkligt för det brukar han inte vara. Men det blev bättre i slutet, då han blev väldigt lösgjord och fin, sitsen var också bra, men det var bara någon gång i höger varv som jag behövde tänka på axeln oftare, känner själv att jag inte behöver tänka på axlarna lika ofta som innan utan börjar lixom göra det självmant. 
Varje dag så gör jag mina övningar som jag fått av min tränare, och det märks. skönt att man ser att slitet ger resultat iallafall! 
Kom hem ganska sent igår därför jag inte bloggade, kom hem runt halv 10. Men lovar nästan att updateringen från min sida ska bli bättre.
ÅH skolan börjar på fredag, VILL INTE! Men har iallafall bästämt mig för att få bra betyg, eftersom det är första året jag får betyg, börjar ju 8:an så nu kör vi hårt med skolan med, då kan det bli så att bloggen kommer i kläm för att hästarna, tävlingarna och skolan går före, sorry men så är det, Men vi får se vad som händer. 
 
/Mimmi 
 
 
 
 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!