Fredag!



hejhejhej, hallå min fina! sorry for BAD update men har inte haft möjlighet att blogga. Igår så red jag en långrunda med Hine, tog ca en timma. Han var ganska pigg och glad. Inte så motvillig. Krävde ingenting då han bara fick springa på, galopperade en del och bara ökade, han var bra fram för skänkel! Han var lite tramsig dock vid lite olika saker vi skulle rida förbi.. haha tramspelle! Men för det mesta skötte han sig. 
Idag red jag på morgonen vid 9 ungefär. Skrittade bara honom i 30 min ungefär då han har ridits hårt hela veckan. 
 
På söndag åker jag på träningsläger med Hine och en annan ponny, kommer antagligen också rida några av min tränares hästar. Hine kommer bara ridas på dem saker som är roliga för han att göra, för han ska bli glaaaad! :D Kommer därför inte bli så många dressyrpass för honom den veckan. åh jag längtar ,ser verkligen fram emot detta träningslägret! träffa mina tävlingskompisar och umngås med hästarna heeeela dagarna! 
 
Om en stund drar jag och shoppar med min kära vän ;)  därför kommer det inte bli så mycket bloggning för min del idag, men ni får stå ut! haha... 
 
*lev varje dag som om det vore din sista!* 
/Mimmi 
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!