Bloggen blir lidande..



Har inte riktigt haft tid för bloggen de senaste 2 dagarna tyvärr, men nu så blir det andra bullar! hehe. 
 
Steg upp kl 05.00, då jag skulle hänga med min kusin på sin första tävling med sin unghäst och hjälpa henne. Det gick JÄTTE bra! Hon red skitbra och hästen skötte sig exemplariskt! Hon kom 2 utanför placering, med bra procent för en debut. Hästens första tävling och tramsade inte någon gång, var inte alls tittig eller något, vilken häst! Fick höga poäng för gångarterna och den är inte tränad så mycket, vilken häst det kommer bli! 
 
Så är en aning trött nu kan jag säga, men jaja jag vilar väl upp mig nån gång.. ;) 
Hine har vilat hela helgen för att vila upp sig efter träningslägret, då han var såååå fin! Imorgon kör vi igång igen! 
 
*jag vet att dessa inläggen är tråkiga att läsa men nu blir det inte många mera..* 
/Mimmi
 


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!