bästa stigbyglarna!



Tänkte tipsa om världens bästa stigbygel, framförallt för dig med dåliga knän eller övriga leder och ligament.
 
Sprenger bow balance heter stigbygeln.
 
såhär står det i beskrivningen:
 
Optimalt balanserad stigbygel med System-4 och bredare stigbygelplatta för extra komfort och balans.Ger dig svikt i varje steg hästen tar vilket skonar dina leder och ligament Det absolut senaste inom stigbyglar från tyska kvalitetsmedvetna Sprenger.
 
Den är alltså framtagen för att vara skonsam mot ryttarens leder och ligament.
Jag själv använder dessa stigbyglarna och har gjort i 4-5 år nu och jag ÄLSKAR dom. Jag har problem med mina knän och rider jag i andra säkerhetsstigbyglar får jag ont i både knä  och ben efter bara en stund men med dessa får jag aldrig ont, kan rida flera hästar på raken utan något som helst problem!
Priset ligger på ca 1500 :-, enligt mig värda varenda krona!
 
/hanna


  / Namn

  / Mail-adress

  / Blogg

Kommentar;




Spara uppgifter!